Doe met ons mee

Een boortoren voor de kust van Schiermonnikoog? Dat nooit!
Teken de petitie of
 word lid.

Wo 6 juli t/m 31 augustus
Excursies Texel en Terschelling
In de maanden juli en augustus is er een uitgebreid excursieprogramma op Texel en Terschelling. Deze excursies worden gegeven door onze enthousiaste vrijwilligers van de Werkgroep Excursies (WEX) en tonen een glimlach op ieders gezicht. Ga naar www.waddenvereniging.nl/excursies voor het programma.
Zo 21 augustus
Balgzand: het geheime paradijs
Je kan dit geheime paradijs op zondag 21 augustus bezoeken, want dan organiseert de Waddenvereniging (werkgroep Den Helder) een wadexcursie. Maak kennis met alles wat groeit en leeft op dit mooie stukje van ons waddengebied. Kijk op www.waddenvereniging.nl/agenda voor meer details
vr 23 t/m 25 september
WaddenWerkWeekend 2016
Het laatste weekend van september is het weer zo ver. We reizen af naar Terschelling voor het WaddenWerkWeekend. Hier wordt wederom nuttig werk in en voor de natuur gecombineerd met muziek, lekker eten en gezelligheid!

Bezoek de webshop

Bij de kleding in de webshop van de Waddenvereniging staat duurzaamheid voorop. De kleren zijn dan ook gemaakt van speciale vezels, verkregen uit gerecycleerde spijkerbroeken. Ook de ontwerpen zijn speciaal, zoals deze visserstrui naar oud Harlings model, en daarmee helemaal van deze tijd! Met een aankoop in de winkel steun je een speciaal project of ons werk in het algemeen.

Naar de webwinkel >

Meer

Sluit je aan bij de school!

De Vismigratierivier is een uniek natuurproject dat deze barrière voor trekvissen opheft. Word vriend van de Blije Vis en volg de ontwikkelingen op de voet.
Winnaar Wadden Award 2016

Op 25 juni was de finale van Jouw Idee voor de Waddenzee. In Leeuwarden presenteerden de finalisten hun voorstel voor een beter werelderfgoed. Lees hier wie de winnaar is.
Goed Zout
Help ons de aandacht te vestigen op de kwalijke gevolgen van zoutwinning voor de Waddenzee en de wadvogels.