Steun ons

Een bezoek aan het waddengebied is puur genieten. De geur van de zee, de zon in je gezicht in de luwte van een duinpan, de wind die je voortduwt op het strand. De Wadden zijn uniek. Het schitterende landschap, de rust, ruimte en de unieke duisternis. Zorgt u ervoor dat het zo blijft? Dankzij financiële bijdragen van mensen zoals u kunnen wij blijven vechten voor bescherming en behoud van de Wadden.

Fan van de Wadden? Word lid!

Bent u fan van de Wadden? Word dan lid van de Waddenvereniging! Als lid ontvangt u vier maal per jaar het WADDENmagazine en u heeft (vanaf 18 jaar) een stem in het vaststellen van het beleid van de vereniging. U kunt zich hier aanmelden.

Doneren

Wilt u ons wel financieel steunen, maar geen lid worden? Als donateur kiest u zelf hoe vaak en met welk bedrag u ons wilt steunen. U kunt zich hier aanmelden. Ook eenmalig online doneren is mogelijk.

Schenken of nalaten

Steeds meer mensen kiezen ervoor via schenkingen en nalatenschappen de waddennatuur veilig te stellen en voor toekomstige generaties te behouden. De Waddenvereniging biedt de keuze uit:

• Eenmalig op periodiek schenken
  • Erfstelling en legaten
  • WaddenFonds op Naam
Lees hier meer over schenken en nalaten.

Word vrijwilliger

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor onze organisatie. Zonder de inzet van vrijwilligers kunnen wij ons werk niet doen. Momenteel zijn er zo'n honderd enthousiaste vrijwilligers betrokken bij de Waddenvereniging. Het merendeel doet dat binnen een van de voorlichtingswerkgroepen.

Wilt u zich als vrijwilliger actief inzetten voor de bescherming van het wad, neem dan telefonisch contact op met Renate de Backere, 0517-493676.Of stuur haar een e-mail door het contactformulier in te vullen.

Andere manieren van steun

Afgezien van lid, donateur of vrijwilliger te worden, zijn er nog heel wat andere manieren om de Waddenvereniging te steunen.

“Waddenzee, kraamkamer voor vissen.”