Steun ons

Een bezoek aan het waddengebied is puur genieten. De geur van de zee, de zon in je gezicht in de luwte van een duinpan, de wind die je voortduwt op het strand. De Wadden zijn uniek. Het schitterende landschap, de rust, ruimte en de unieke duisternis. Zorgt u ervoor dat het zo blijft? Dankzij financiële bijdragen van mensen zoals u kunnen wij blijven vechten voor bescherming en behoud van de Wadden.

Word lid!

De Waddenvereniging werd opgericht om te verhinderen dat de Waddenzee werd ingepolderd. 'Wees wijs met de Waddenzee' luidde de slogan. Inmiddels zijn die plannen van de baan en is de Waddenzee zelfs werelderfgoed geworden. Daar zijn we trots op. Wij vinden het belangrijk mensen kennis te laten maken met het werelderfgoed. Maar ook is het belangrijk dat dit unieke gebied beschermd blijft. Wees dus ook 'Wereld wijs met de Waddenzee' en word lid! Als lid ontvangt u vier maal per jaar het WADDENmagazine en u heeft (vanaf 18 jaar) een stem in het vaststellen van het beleid van de vereniging. U kunt zich hier aanmelden, u ontvangt dan een welkomstpakket met wadwaaier.

20% Korting op Werelderfgoedweken

In plaats van het welkomstpakket kunt u ook profiteren van 20% korting op een van de unieke tochten die de Waddenvereniging organiseert tijdens de Werelderfgoedweken. Ga naar www.werelderfgoedweken.nl, kies een excursie en geef aan dat u lid wilt worden. U betaalt het lidmaatschap voor een jaar en profiteert meteen van de korting.

“Hier zie je nog een sterrenhemel!”