Word bedrijfspartner

De Waddenvereniging werkt graag samen met bedrijven en organisaties aan de bescherming en het behoud van het prachtige waddengebied. Hier vindt u een overzicht van onze partners.

Ook uw bedrijf of organisatie kan een bijdrage leveren. Er zijn verschillende manieren van samenwerken mogelijk, van een eenmalige donatie of joint promotion tot een uitgebreide samenwerkingsovereenkomst.

In een persoonlijke gesprek bekijken we graag samen met u de mogelijkheden. Voor meer informatie kunt u bellen met René Jellema op 0517-493 693 of een mail sturen via het contactformulier.

Bedrijfsevenement in het Waddenhuis

Wilt u met uw bedrijf een vergadering houden in Harlingen op een schitterende locatie aan zee? Dan bent u bij de Waddenvereniging aan het juiste adres. Het Waddenhuis vormt met zijn goed uitgeruste vergaderruimtes een uitstekende locatie en/of uitvalsbasis voor kleinere bedrijfsevenementen, zoals trainingen, teambuilding en uitstapjes naar het prachtige waddengebied. Lees meer….

Waddenvereniging cadeau

Wanneer u voor uw medewerkers of relaties een origineel cadeau zoekt, kijk dan ook eens in de online waddenwinkel. Met een aankoop in onze winkel steunt u ook het werk van de Waddenvereniging. Naar de waddenwinkel >