Schipperscoöperatie Historische Zeilvaart Harlingen

De Waddenvereniging en de Historische Zeilvaart Harlingen slaan de handen ineen voor het behoud van het Unesco Werelderfgoed. De Historische Zeilvaart biedt een aantal tochten voor de individuele reiziger aan. Leden van de Waddenvereniging krijgen bij boeking van een reis uit het programma korting. Meer informatie over de reizen en data vindt u op de website van de SHZH http://www.historischezeilvaart.nl/meezeilen/dagtochten/droogvallen-en-wadlopen/.

Historische Zeilvaart Harlingen organiseert al een kwart eeuw zeilreizen voor iedereen. Of je nu 0 of  100 bent, alleen, met z n tweeën of met het gezin. In 1985 richtten een aantal charterschippers de Schipperscoöperatie Historische Zeilvaart Harlingen (SHZH) op met als gemeenschappelijk doel: de historische schepen in stand en in de vaart te houden. De leden van de Historische Zeilvaart willen graag bijdragen aan het behoud van hun werk- en leefomgeving: Werelderfgoed Waddenzee. Zeilend willen ze het Unesco Werelderfgoed laten beleven en erover voorlichten. Meer informatie over het werk, de schepen en het actuele reisprogramma vindt u op de website http://www.historischezeilvaart.nl

“Hier zie je nog een sterrenhemel!”