Wereldse Workshop fotografie

•    Leden: € 52,50,-

•    Niet-leden: € 60,-

Eten en drinken:

Een eenvoudige avondmaaltijd is inbegrepen. Denk zelf aan een flesje water en evt een kleine snack voor onderweg.

Bijzonderheden:

Onder leiding van een professioneel fotograaf het prachtige schemerlicht over het wad in beeld vangen

Wat ga je doen:

Het bijzondere licht op de wadden, de weidsheid en de mooie structuren in het zand, het wad is een geliefde plek om te fotograferen. We gaan samen met waddenfotograaf Henk Postma op pad om op zoek te gaan naar de natuurlijke waarden van Werelderfgoed Waddenzee en deze vast te leggen. De workshop begint in it Garnalefabrykje te Moddergat. Onze werelderfgoedgids geeft een introductie over de bijzonderheden van de Waddenzee.

Vervolgens geeft Henk Postma tips en trucs. Over lichtinval, standpunten, hoe structuren mooi te 'vangen' en nog veel meer! Na een eenvoudige lunch gaan we aan de slag. Het wad bij Moddergat is heel gevarieerd. Er is wad, we treffen meanderende geultjes, resten van landaanwinningsprojecten en een stuk kwelder. Genoeg om een paar uurtjes rond te scharrelen en de mooiste foto's te schieten. De zon gaat om 20:12 uur onder, we zullen de schemer volop meemaken! Na afloop bekijken en bespreken we de foto's. De mooiste foto's gaan mee in de Wadfoto van de Maand verkiezing! De uitverkoren foto zal op de waddenkalender van 2018 te zien zijn.

Programma:
16.30-17.15
17.15-18.00
18.00-18.30
18.30-20.30
20.30-21.30

Deur open van het Garnalenfabriekje

Kennismaken met de wonderen van Werelderfgoed Waddenzee

Tips&trics door fotograaf Henk Postma

Avondmaaltijd

Fotografen op 't wad en de kwelder

Nabespreken in het Garnalenfabriekje