Werelds fotograferen in Wierum

Dorpshuis
Master Sinnemastrjitte 9
9141 VH Wierum

De ondergaande zon geeft een prachtige schittering over het drooggevallen wad. Onder leiding van Waddenfotograaf Henk Postma leer je de mooiste foto's te maken van Werelderfgoed Waddenzee.

In verband met het coronavirus hebben wij onze publieksactiviteiten geannuleerd. Hier lees je er meer over.

Wanneer:

Donderdag 1 oktober 2020, 15:30 - 20:30 uur

Vertrekpunt:

Dorpshuis, Wierum

Duur: 5 uur
Deelnemers: 15
Kosten:

€ 65,- per persoon

Ben je lid van de Waddenvereniging?
€ 52,- per persoon (20% korting)

Eten en drinken:

Een eenvoudige avondmaaltijd en koffie/thee is inbegrepen.

Bijzonderheden:

Onder leiding van een professioneel fotograaf het prachtige schemerlicht over het Wad in beeld leren vangen.

Wat ga je doen:

Het bijzondere licht op de Wadden, prachtige wolkenluchten en de mooie structuren in het slik: het waddengebied is een geliefde plek om te fotograferen. We gaan samen met Waddenfotograaf Henk Postma  op zoek naar de natuurlijke waarden van Werelderfgoed Waddenzee om deze vast te leggen.

De workshop begint met een korte lezing. Onze Werelderfgoedgids geeft een introductie over de bijzonderheden van de Waddenzee. Vervolgens geeft Henk Postma tips en trucs over lichtinval, standpunten, hoe structuren mooi 'te vangen' zijn en nog veel meer.

Het wad bij Wierum is erg gevarieerd, we treffen meanderende geultjes, resten van landaanwinningsprojecten en een stuk kwelder. Genoeg om een paar uurtjes rond te scharrelen en de mooiste foto's te schieten. De zon gaat om 19:16 uur onder, we zullen de schemer volop meemaken. De volle maan maakt deze fotoworkshop extra speciaal!

Na afloop bekijken en bespreken we de gemaakte foto's.

Programma:

15:15 uur

15:30 uur
16:15 uur
17:00 uur
19:00 uur
19:30 uur

Deur open van het dorpshuis
Kennismaken met de wonderen van Werelderfgoed Waddenzee
Tips & trics door fotograaf Henk Postma