Ga met ons mee op excursie!

Wadexcursies voor iedereen op Texel en Terschelling

Ga in de zomervakantie met de Waddenvereniging mee op wadexcursie en ontdek de vele verrassingen van het planten- en dierenrijk in dit uitgestrekte natuurgebied. We maken een wandeling over het wad en stoppen op verschillende plekken waar de gids uitleg geeft over het wad, het getij en andere bijzonderheden. Regelmatig bieden we ook wadexcursies aan met een extraatje, zoals dauwexcursies, avondexcursies of een wad proeverij. Liever naar het Noordzeestrand? Doe dan mee met een van onze sleepnetexcursies. Speciaal voor kinderen is er de kinderstranddag. Alle activiteiten worden begeleid door enthousiaste en getrainde wadgidsen.

Waar kun je onze wadgidsen vinden?

• Op Terschelling verblijven de wadgidsen gedurende de zomervakantie op Camping Nieuw Formerum in Formerum en zijn bereikbaar op telefoonnummer 06 302 284 43 (Terschelling)
  • Op Texel verblijven onze wadgidsen gedurende de zomervakantie op Camping De Krim in De Cocksdorp en zijn bereikbaar op telefoonnummer 06 300 888 91 (Texel).

Naar welk eiland ga je op vakantie?

Texel
Vanaf 1 juni 2022 is ons zomer excursieprogramma op Texel hier te boeken. Blijf op de hoogte via onze Facebook pagina.
Terschelling
Vanaf 1 juni 2022 is ons zomer excursieprogramma op Terschelling hier te boeken. Blijf op de hoogte via onze Facebook pagina.