...op de Wadden

Ben jij ook zo dol op het waddengebied? En wil je het daarom beschermen? Wij ook!
Samen met zo’n 40.000 waddenliefhebbers komen wij op voor de rust, ruimte en ruige natuur van dit bijzondere werelderfgoed. Sluit je je bij ons aan?

Je bent al lid vanaf € 27,- per jaar. Je krijgt bij aanmelding een wadwaaier, eilander armbandje of bio-katoenen waddentas als welkomstcadeau. Gewoon omdat we zo blij zijn dat jij je liefde voor het waddengebied met ons deelt. In ruil daarvoor kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke toewijding om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken.

Ja, ik wil!

-          Me aansluiten bij de grootste groep waddenliefhebbers van Nederland.

-          Met mijn lidmaatschap bijdragen aan de bescherming, het behoud én de verrijking van het waddengebied.

-          4x per jaar WADDENmagazine ontvangen.

-          Een welkomstcadeautje krijgen.

-          De nieuwsbrief ontvangen.

-          Korting ontvangen op activiteiten en in de webwinkel van de Waddenvereniging.

Ik word lid (voor €27,- per jaar) van de Waddenvereniging

(dd-mm-jjjj)
Ik wil graag als welkomscadeautje ontvangen

N. B. Je gegevens zullen niet voor commerciële activiteiten gebruikt worden en niet aan derden gegeven worden.

Zie ook ons privacy statement. Voor elke vorm van lidmaatschap geldt dat je minimaal een kalenderjaar lid blijft. Opzeggingen voor het volgende kalenderjaar uiterlijk 1 november van het voorgaande jaar, bij voorkeur schriftelijk of via e-mail.