Lid worden vanuit het buitenland

Ben je ook een beetje verliefd op de Wadden? En wil je het Waddengebied daarom beschermen? Wij ook! Samen met zo’n 35.000 waddenliefhebbers komen wij op voor de rust, ruimte en ruige natuur van dit bijzondere werelderfgoed. Ook vanuit het buitenland kun je lid van ons worden.

Word lid vanaf € 27,- per jaar

Ps. Als je tussen 1 oktober en 31 december 2021 lid van de Waddenvereniging wordt, krijg je de laatste weken van dit jaar cadeau. Dat betekent nu alvast alle voordelen zoals het WADDENmagazine van december in jouw brievenbus. En pas in januari 2022 jouw jaarlidmaatschap van €27,- betalen.

Als nieuw lid heten we je van harte welkom met een cadeau. Gewoon omdat we zo blij zijn dat jij je liefde voor het waddengebied met ons deelt. Daarmee kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke toewijding om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken. Let op! Als lid in het buitenland ontvang je geen WADDEN magazine. Je kunt het magazine wél digitaal lezen.

Ja, ik wil:

• Lid worden van de grootste groep waddenliefhebbers van Nederland en bijdragen aan de bescherming, het behoud én de verrijking van het waddengebied.
  • Een welkomstcadeau ontvangen.
  • 4x per jaar het digitale WADDEN magazine ontvangen.
  • Elke maand het laatste WADDEN nieuws in mijn mailbox ontvangen.
  • 20% korting op bijzondere activiteiten en evenementen in het waddengebied.
  • 20% korting op duurzame 'Wijs met de Waddenzee' producten.

Aanmeldingsformulier lid worden vanuit het buitenland

(dd-mm-jjjj)
Ik machtig de Waddenvereniging om af te schrijven: