Genietwad

Jij bent Wijs met de Waddenzee en wij zijn wijs met jou. Dankzij de steun van duizenden mensen kunnen we het waddengebied beschermen en behouden. Elk kwartaal vertellen we in het WADDENmagazine over de verschillende onderwerpen waar we ons hard voor maken en hoe we samen met jou het verschil willen maken voor het waddengebied. Op deze pagina vind je een overzicht van activiteiten waarmee je samen met vrienden en familie het waddengebied kunt beleven. In elk WADDENmagazine vindt je de actiecode's. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt.

Juttersarrangement

Tijdens de voorjaarsvakantie gaan we van 25 februari t/m 5 maart 2023 de stranden en duinen van Terschelling afvalvrij maken en is er een interessant randprogramma voor deelnemers. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op dit speciale juttersarrangement.

Filmfestival

Eén eiland, drie dagen, zes films. Is er een betere plek om prachtige natuurfilms te bekijken dan een intieme bioscoop? Ga van 3-5 maart of 8-10 maart 2023 mee naar Vlieland en laat je onderdompelen in natuurfilms. Leden van de Waddenvereniging kunnen gratis mee met een rondleiding en proeverij.

Fjoertoer

Op zaterdag 25 maart 2023 is de Fjoertoer op Terschelling. Wandelen over het prachtige eiland Terschelling in de nachtelijke duisternis. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op tickets.

Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland korting op aanvullende verzekeringen (ook voor gezinsleden), korting op buitenactiviteiten en -producten als ook 10% korting op reisverzekering.