Naar de Wildernis 2023 op Vlieland

Filmfestival || 3-5 maart en 8-10 maart

Eén eiland, drie dagen, zes films. Is er een betere plek om prachtige natuurfilms te bekijken dan een intieme bioscoop op een klein Waddeneiland? Kom tijdens een weekend of midweek genieten van dit filmarrangement. Een ideale combinatie van natuur en cultuur.

De mooiste films uit de natuur

Samen met Podium Vlieland organiseren de Waddenvereniging en Roots magazine al jaren met veel succes in het voorjaar dit filmarrangement op het prachtige Waddeneiland Vlieland. Elk jaar kiezen we een reeks speelfilms en documentaires waarin de mens het opneemt tégen of juist in harmonie samenleeft mét de natuur. Films en documentaires speciaal voor liefhebbers van overdonderende landschappen, spectaculaire natuurbeelden en ontroerende verhalen. Laat je verrassen!

Driedaags filmarrangement

Een filmarrangement bestaat uit hotelovernachtingen, uitgebreid ontbijt, een fiets en natuurlijk de beste plaatsen bij de mooiste films. Je boekt dit heerlijke 3-daagse filmarrangement op Vlieland vanaf €209,- per persoon en kunt kiezen uit vijf hotels. Bezoekers van dit filmweekend krijgen een kortingscode voor een retourticket bij Rederij Doeksen. Na het boeken van het filmarrangement ontvang je de kortingscode waarmee je 30% korting op je retourticket ontvangt.

Speciaal voor leden van de Waddenvereniging

Speciaal voor leden van de Waddenvereniging is er tijdens het 3-daagse filmfestival de mogelijkheid om ook van het eiland te proeven. Tussen de vertoningen in de sfeervolle zaal van Podium Vlieland organiseren we een gratis rondleiding en proeverij bij brouwerij Fortuna Vlieland (normale prijs €15,- per persoon). Sinds een paar jaar stoppen de brouwers van Fortuna op de rand van zand en zee de smaken van het eiland in een flesje. De combinatie van puur duinwater en eilander ingrediënten heeft al een aantal zeer geslaagde smaakcombinaties opgeleverd. Enkele blaadjes duizendblad geven de Island Ale een kruidige afdronk, een beetje zeewier zorgt bij het Duin Blond voor een ferme schuimkraag. Tijdens de rondleiding ontdekken we hoe eilander planten en vruchten als het geneeskrachtige duizendblad, honingklaver, rozenbottels en zeesla smaak geven aan het Vlielander bier. Rondleiding is mogelijk voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar. Deelname aan de proeverij vanaf 18 jaar. Geef bij uw boeking uw lidnummer van de Waddenvereniging op, dan is de rondleiding met proeverij geheel gratis.

Eerst lid worden van de Waddenvereniging? Meld je dan hier aan.

Boek nu jouw filmarrangement 2023