NIEUW: Jubileum T-shirt ‘Wijs met de Waddenzee’

Een gestileerde meeuw, zon en gebogen horizon: dat is het beeldmerk van de Waddenvereniging en daar zijn we nog steeds trots op. Vanwege de viering van 10 jaar Waddenzee Werelderfgoed laten de rode zon uit ons logo stralen op ons retro T-shirt. Ben jij ook ‘Wijs met de Waddenzee’? Laat het zien met deze speciale jubileumeditie!

Dit jaar vieren we 10 jaar Waddenzee Werelderfgoed. Sinds 2009 staat de Waddenzee als enige natuurgebied in Nederland op de UNESCO Werelderfgoedlijst: een kroon op ons werk.

Nieuwe pasvorm

De feestelijke editie van ons retro T-shirt is ontwikkeld in samenwerking met Blue LOOP Originals. Dat betekent 100% plasticvrij en 100% natuurlijke materialen. Dit kledingstuk is OEKO-Tex gecertificeerd, dus is vrij van schadelijke stoffen. Beter voor je huid en gezondheid! Het T-shirt is gemaakt van gerecycled katoen in combinatie met biologisch katoen. Een verschil met het eerdere ‘Wijs met de Waddenzee’ T-shirt is de pasvorm. Die heeft een update gekregen.

Beperkte oplage

Deze jubileumeditie van het Wijs T-shirt is in beperkte oplage verkrijgbaar voor dames, heren en kids in een donkerblauwe kleur. Pre-order hem nu in onze webwinkel!  Het T-shirt wordt begin mei bij je thuis bezorgd. Met je aankoop steun je direct het Werelderfgoed. Klik hier om naar onze webshop te gaan.

• De prijs van het volwassen shirt is € 44.95, leden betalen € 39.95.
  • De prijs van het kids shirt is € 34.95, leden betalen € 29.95.

Publicatiedatum: 18-04-2019