5x kans op natuurgids

De lente komt eraan. Het is steeds langer licht, de zon wordt warmer en elke dag komt de natuur weer meer tot leven. Het frisse voorjaarsweer nodigt uit om naar buiten te gaan. Wandelen, fietsen, struinen en dwalen.. maar waar kun je dit het beste doen? Op de Wadden natuurlijk. Daarom verloten wij 5 exemplaren vanWADDEN De natuurgids van de gerenommeerde stichting Cross Bill Guides die je de weg wijzen naar de mooiste plekken in het waddengebied.

Zo doe je mee

Plaats een foto of video op Instagram of Facebook van jouw favoriete plek in de natuur waar jij tot helemaal tot rust komt en tag ons in jouw bericht: @de_waddenvereniging voor Insta en @Waddenvereniging voor Facebook. Licht daarbij kort toe waarom. Je kunt tot 1 mei 2021 meedoen. De winnaars maken we bekend via social media. De winnende foto’s vind je in het volgende WADDENmagazine.

28 natuurroutes

In WADDEN De Natuurgids vind je 28 natuurroutes. Uitgebreide achtergrondinformatie over landschap, flora en fauna en uiteenlopende tips om de natuur te ontdekken maken deze gids compleet. Kun jij niet wachten om op pad te gaan? Bestel dan deze Cross Bill Guide voor € 25,95. Een deel van de opbrengst gaat naar de Waddenvereniging voor de bescherming van het waddengebied.

Publicatiedatum: 05-03-2021