Deel jouw Waddenplek

Veel mensen hebben een bijzondere band met een specifieke plek in het waddengebied. Voor een nieuwe serie in het WADDENmagazine zijn we op zoek naar mensen die zo'n eigen plekje hebben. Je beleefde er je eerste verliefdheid of nam juist hier afscheid van een dierbare, het is een plek waar je vroeger al elk jaar met je ouders heen ging en nog steeds heen gaat of je was er maar één keer en het heeft een onuitwisbare indruk op je gemaakt. Je komt op deze plek om je hoofd leeg te maken en te bezinnen of juist om tegen de wind in te schreeuwen. Mooie, persoonlijke verhalen dus met een lach of een traan.

Heb jij een mooi verhaal over jouw Waddenplek om te delen (via een telefonisch interview) met het WADDENmagazine? Stuur dan een e-mail waarin je (beknopt) vertelt welke plek in het waddengebied een bijzondere rol speelt in jouw leven en waarom. Je e-mail wordt uiteraard in alle vertrouwen behandeld. Stuur je e-mail naar: drijver@waddenvereniging.nl.

Publicatiedatum: 13-12-2022