Veel gestelde vragen - lidmaatschap

Hieronder vindt u de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen over uw lidmaatschap. Zit uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op.

Veel gestelde vragen - lidmaatschap

Uw lidmaatschapsnummer staat op uw bankafschrift.
U heeft uw lidmaatschapsnummer niet nodig voor het boeken van excursies; wij kunnen u altijd vinden op basis van uw postcode en huisnummer. Leden die vanaf 2019 gebruik willen maken van het Groen en Fit collectief van de Friesland Zorgverzekeraar hebben het lidmaatschapsnummer wel nodig. DFZ vraagt om uw lidmaatschapsnummer om uw korting te verrekenen.
U kunt ons mailen of bellen.
E-mail: info@waddenvereniging.nl
Ons kantoor is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 13.00 uur via telefoonnummer 0517 - 493 693.

Uw lidmaatschap moet u schriftelijk opzeggen voor 1 november. U kunt een bericht sturen via het contactformulier op de website of een brief sturen naar ons postadres. Vermeld hierbij uw naam, adres en woonplaats. U ontvangt van ons een opzegbevestiging.

Postadres:
Waddenvereniging

8860 AB Harlingen

Uw lidmaatschap moet u opzeggen voor 1 november.

Een adreswijziging, een e-mailwijziging, een IBAN-wijziging of een verhoging van de contributie, kunt u doorgeven via het contactformulier op de website of per post.

Postadres:
Waddenvereniging
8860 AB Harlingen

De ledenservice is op werkdagen van 09.00-13.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0517 – 493 693.
Ja, wanneer u lid bent krijgt u korting. De kortingsprijs staat vermeld bij het artikel in de webshop.
Vier keer per jaar. Het Waddenmagazine verschijnt in maart, juni, september en december.
U kunt dit aangeven via het contactformulier op de website. Vermeld  hierbij duidelijk uw IBAN-nummer.

Wat leuk om te horen! Een donatie is altijd welkom.
Op deze pagina leest u hoe u een donatie kunt doen.

U ontvangt uw welkomstpakket circa vier weken na uw aanmelding.