Klachten

 

Heeft u een klacht over de Waddenvereniging? U kunt uw klacht melden via ons contactformulier>>

Dit formulier is bedoeld voor de behandeling van serieuze klachten aangaande de vereniging. Door invulling van bovenstaand formulier wordt u klacht officieel ingeschreven in ons klachtenregister. De Waddenvereniging is dan ook verplicht volgens de CBF richtlijn uw klacht binnen twee weken te beantwoorden. 

De klacht wordt schriftelijk beantwoord, tenzij u de klacht mondeling heeft ingediend en tevreden bent met het antwoord. Als uw klacht niet binnen de termijn van twee weken kan worden beantwoord, krijgt u een ontvangstbevestiging met daarin een redelijke termijn, waarbinnen een antwoord tegemoet kan worden gezien. De vereniging heeft een klachtenreglement dat u hier kunt downloaden (PDF, 0.02Mb).

 

Voor alle overige zaken die wat minder zwaar wegen kunt u uiteraard een mail sturen naar info@waddenvereniging.nl

of bellen met ons kantoor via 0517-493693.