De Friesland

Groen & Fit collectief

In het waddengebied kun je heerlijk ontspannen. Je kunt er genieten van de mooie omgeving, de natuur en de flora en fauna. Maar je kunt er ook lekker uitwaaien, vakantie vieren en relaxen, je hoofd leegmaken of lekker sporten en bewegen. De natuur in het waddengebied is goed voor je.

Dat vindt ook onze partner De Friesland. Omdat de natuur helpt om fit en gezond te blijven hebben ze bij De Friesland het Groen & Fit collectief ontwikkeld voor natuurorganisaties. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland tot 8% korting op jouw zorgpremies.

Jouw voordeel

Als je meedoet aan het Groen & Fit Collectief, dan krijg je:

• 4% korting op de Alles Verzorgd polis en 8% korting op de aanvullende verzekeringen (bereken hier je premie)
  • Korting in de Fan van Fit webwinkel op producten, workshops en cursussen die bijdragen aan uw gezondheid en vitaliteit
  • Dokter Appke, waarmee je gezondheidsvragen kunt stellen en snel én deskundig antwoord krijgt
  • Wachtlijstbemiddeling, waarmee je gemiddeld 43 dagen sneller geholpen worden voor een behandeling
  • De Friesland helpt je daarnaast graag met vragen over mantelzorg en biedt onder andere de Mantelzorglijn.
  • Tot slot help je de Waddenvereniging met jouw deelname aan het Groen & Fit collectief!

Hoe werkt het?

Het Groen & Fit Collectief is een samenwerking tussen De Waddenvereniging en De Friesland. Je kunt je hiervoor aanmelden bij De Friesland als je lid bent van de Waddenvereniging. Je krijgt dan voordeel voor jezelf en je steunt hiermee de vereniging.

• Ga naar de website van De Friesland en kies het zorgpakket dat je wenst.
  • Kies bij 'Uw collectiviteit' voor 'Waddenvereniging leden Harlingen'.
  • Houdt uw lidmaatschapsnummer* van de Waddenvereniging bij de hand. Deze moet u ook invullen.
  • Sluit de verzekering af.

*Om mee te kunnen doen aan het collectief heb je je lidmaatschapsnummer van de Waddenvereniging nodig. Dit nummer vind je op de wikkel van het WADDEN magazine of op je bankafschrift. Maar je kunt ook bellen met de ledenservice van de Waddenvereniging om hem op te vragen: 0517 – 493 693 (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 13:00 uur).

Extra steun voor De Waddenvereniging!

Als jij meedoet aan het Groen & Fit Collectief, dan krijgt de Waddenvereniging financiele steun van De Friesland. Mede hierdoor kunnen wij ons werk blijven doen: het beschermen en behouden van de Wadden!

Aanmelden

Klik op de rode knop hieronder om je aan te melden voor het Groen & Fit Collectief van De Friesland.