De Friesland

Groen & Fit collectief

In het waddengebied kun je heerlijk ontspannen. Je kunt er genieten van de mooie omgeving, de natuur en de flora en fauna. Maar je kunt er ook lekker uitwaaien, vakantie vieren en relaxen, je hoofd leegmaken of lekker sporten en bewegen. De natuur in het waddengebied is goed voor je.
Dat vindt ook onze partner De Friesland. Omdat de natuur helpt om fit en gezond te blijven hebben ze bij De Friesland het Groen & Fit collectief ontwikkeld voor natuurorganisaties.
Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland tot 8% korting op jouw zorgpremies.

Jouw voordelen als lid van de Waddenvereniging:

• 4% korting op de Alles Verzorgd Polis
  • 8% korting op aanvullende verzekeringen
  • 10% korting op reisverzekering
  • De Dokter Appke App, waar je gezondheidsvragen kunt stellen en snel én deskundig antwoord krijgt.
  • Wachtlijstbemiddeling, die zorgt ervoor dat je gemiddeld 40 dagen sneller wordt geholpen voor een behandeling.
  • En ben je mantelzorger of ontvang je mantelzorg? Wij helpen graag met vragen hierover en bieden onder andere de Mantelzorglijn.
Aanmelden voor Groen & Fit Collectief

Uitleg bij het aanmelden

Het Groen & Fit Collectief is een samenwerking tussen De Waddenvereniging en De Friesland. Je kunt je hiervoor aanmelden bij De Friesland als je lid bent van de Waddenvereniging. Dit doe je op de volgende manier:

1. Klik op bovenstaande rode button en kies het zorgpakket dat je wenst.
  2. Kies bij 'Uw collectiviteit' voor 'Waddenvereniging leden Harlingen'.*
  3. Houd je lidmaatschapsnummer** van de Waddenvereniging bij de hand. Deze moet je zelf invullen.
  4. Sluit jouw nieuwe verzekering af.

*Ben je al lid van de Waddenvereniging én heb je een zorgverzekering bij De Friesland? Geef dit dan aan De Friesland door via 058 291 3131. Je wordt dan in het collectief geplaatst en ontvangt meteen de korting en alle extra services.

**Om mee te kunnen doen aan het collectief heb je je lidmaatschapsnummer van de Waddenvereniging nodig. Dit nummer vind je op je bankafschrift. Kun je het nummer niet vinden? Bel dan met de ledenservice van de Waddenvereniging op telefoonnummer 0517 – 493 693 (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 13:00 uur).

Ben je nog geen lid van de Waddenvereniging?

Meld je dan snel aan via onderstaande button:

Aanmelden lid Waddenvereniging