Genietwad

Onze leden zijn Wijs met de Waddenzee en wij zijn wijs met onze leden. Daarom bieden we graag wat extra’s. Zo profiteer je altijd van 20% korting op duurzame Wijs met de Waddenzee producten en bieden we exclusief voor leden voordeel op activiteiten en evenementen in het waddengebied. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt. Op deze pagina vind je al het actuele ledenvoordeel op een rij.

Ben je nog geen lid van de Waddenvereniging? Word nu lid voor €27,- per jaar en sluit je aan bij de grootste groep Wadliefhebbers van Nederland.
Met jouw steun kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke inzet om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken.

Rondleiding Jan Loman

In 2021 is het vijftien jaar geleden dat Jan Loman (1918 – 2006) is overleden. Jan Loman is vooral bekend van het iconische beeldmerk voor de Waddenvereniging. Ga mee op een exclusieve rondleiding voor leden in de maand oktober.

Tussen Slik & Zand

Op zaterdag 23 oktober 2021 is op Ameland de 10e editie van het wandelevenement Tussen Slik en Zand. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je €5,- korting op de entreeprijs.

Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland tot 8% korting op jouw zorgpremies.

Milieujutten Terschelling

Van 18 februari t/m 2 maart 2022 gaan we voor de 31e keer de stranden en duinen van Terschelling afvalvrij maken. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting.

Naar de wildernis Vlieland

Eén eiland, drie dagen, zes films. Is er een betere plek om prachtige natuurfilms te bekijken dan een intieme bioscoop? Ga van 2 t/m 6 maart 2022 mee naar Vlieland.

Silence of The Tides

Exclusief voor onze leden gaan we in samenwerking met de filmmaatschappij een aantal filmarrangementen 'Silence of the Tides' organiseren. Blijf op de hoogte en meld je aan.

Werelderfgoedexcursies
Gedurende de zomermaanden organiseren we verschillende excursies op het wad. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting op unieke werelderfgoedexcursies.
Wijs met de Waddenzee
Wie ken de 'Wijs met de Waddenzee' slogan niet? Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting in onze webwinkel van duurzame producten.