Genietwad

Onze leden zijn Wijs met de Waddenzee. Wij zijn wijs met onze leden. Daarom bieden we graag wat extra’s. Zo profiteer je standaard van 20% korting op duurzame Wijs met de Waddenzee producten en bieden we exclusief voor leden voordeel op activiteiten en evenementen in het waddengebied. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt.

Op deze pagina vind je al het actuele ledenvoordeel op een rij. Ben je nog geen lid van de Waddenvereniging?  Sluit je dan nu aan bij de grootste groep Wadliefhebbers van Nederland. Met jouw steun kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke inzet om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken!

Werelderfgoedexcursies
Gedurende de zomermaanden organiseren we verschillende excursies op het wad. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting op unieke werelderfgoedexcursies.
100 jaar Jentsje Popma

De Friese kunstenaar Jentsje Popma viert dit jaar zijn eeuwfeest. Als eerbetoon is er in 2021 een overzichtstentoonstelling van zijn werk. Speciaal voor leden een aantal rondleidingen.

Jeugdmiddag

Op zaterdag 4 september 2021 organiseert de Waddenvereniging in samenwerking met Sterke Yerke een jeugdmiddag speciaal voor jeugdleden.

Silence of The Tides

In september en oktober 2021 organiseert de Waddenvereniging in samenwerking met de producer verschillende filmarrangementen 'Silence of the Tides' exclusief voor leden.

Tussen Slik & Zand

Op zaterdag 23 oktober 2021 is op Ameland de 10e editie van het wandelevenement Tussen Slik en Zand. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je €5,- korting op de entreeprijs.

Wijs met de Waddenzee
Wie ken de 'Wijs met de Waddenzee' slogan niet? Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting in onze webwinkel van duurzame producten.
Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland tot 8% korting op jouw zorgpremies.