Genietwad

Onze leden zijn Wijs met de Waddenzee en wij zijn wijs met onze leden. Dankzij de steun van onze leden kunnen we opkomen voor de belangen van de Waddenzee. Zo bieden we onze leden altijd 20% korting in onze webwinkel, 20% korting op leuke uitjes en excursies in het waddengebied en voordeel op je zorgverzekering. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt. Op deze pagina vind je alle voordelen.

Ben je nog geen lid van de Waddenvereniging? Word nu lid voor €27,- per jaar en ontvang ook het WADDENmagazine 4x per jaar op de (digitale) mat.

Wad een beleving!

Speciaal voor onze jeugdclub organiseren we op 10 juli en 3 september een gave ledendag. Maak kennis met de wondere wereld van het wad en de bijzondere reis van de paling, klimaatverandering, plastic soep en ‘de kleine vijf’.

Silence of The Tides
Speciaal voor onze leden organiseren we op 8 en 29 oktober een unieke ledendag in Hoorn en Hilversum. De film ging in het voorjaar van 2022 in première en won een prestigieuze prijs tijdens het Wild Life Film Festival. Kijk samen de film in Dolby Atmos!
Werelderfgoedweken
Sinds 2013 organiseren wij van mei t/m oktober de werelderfgoedweken. Deze speciale excursies bieden we aan samen met betrokken ondernemers uit het gebied. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op de excursies.
Jut Safari Terschelling

Help de kust schoon te maken en beleef de wildernis van het eiland Terschelling. Je rijdt in een fluisterstil elektrisch terreinvoertuig over onverharde paden. Via de duinen en bossen ga je naar een afgelegen strand om afval te jutten. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting.

Openluchtbioscoop Vlieland

Tijdens de zomervakantie organiseren we in samenwerking met Podium Vlieland de openluchtbioscoop. Iedere dinsdag en zaterdag een gratis toegankelijke filmvoorstelling in de natuur op Vlieland. Speelfilms en documentaires met echte Vlielander onderwerpen.

Wadexcursies Terschelling
Ga in de zomervakantie met de Waddenvereniging mee op wadexcursie en ontdek de vele verrassingen van het planten- en dierenrijk op Terschelling. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op tickets.
Wadexcursies Texel
Ga in de zomervakantie met de Waddenvereniging mee op wadexcursie en ontdek de vele verrassingen van het planten- en dierenrijk op Texel. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op tickets.
Webwinkel
Wie kent de 'Wijs met de Waddenzee' slogan niet? Laat zien dat je wijs bent en steun zo het werk van de Waddenvereniging. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting in onze webwinkel van duurzame producten.
Dag van het Wad

Hoera! De Waddenzee is jarig en dat vieren we 25 juni met een heerlijk Waddenontbijt op de dijk. Tijdens de maaltijd is het genieten van het mooiste uitzicht van Nederland: de kwelder in bloei en Werelderfgoed Waddenzee binnen handbereik.

Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland tot 8% korting op jouw zorgpremies.