Genietwad

Onze leden zijn Wijs met de Waddenzee en wij zijn wijs met onze leden. Daarom bieden we graag wat extra’s. Zo profiteer je altijd van 20% korting in onze webwinkel, 20% korting op leuke uitjes en excursies in het waddengebied en voordeel op je zorgverzekering. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt. Op deze pagina vind je alle voordelen.
Ben je nog geen lid van de Waddenvereniging? Word nu lid voor €27,- per jaar.

Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland tot 8% korting op jouw zorgpremies.

Milieujutten Terschelling

Van 18 februari t/m 2 maart 2022 gaan we voor de 31e keer de stranden en duinen van Terschelling afvalvrij maken. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op het arrangement.

Naar de wildernis Vlieland

Eén eiland, drie dagen, zes films. Is er een betere plek om prachtige natuurfilms te bekijken dan een intieme bioscoop? Ga van 2 t/m 6 maart 2022 mee naar Vlieland en laat je onderdompelen in natuurfilms!

Schiermonnikoog Festival
Van 12 t/m 17 maart 2022 reizen zo’n zeventig jonge talenten uit de hele wereld naar het kleinste Waddeneiland voor Festival Jong Talent. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op tickets.
Jutsafari's Terschelling

Ontdek vanaf 12 maart de Terschellinger wildernis en jut mee voor een schone kust. In de vroege ochtend of tegen de avondschemering beleef je de natuur op haar hoogtepunt. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting.

Fjoertoer Terschelling

Op zaterdag 26 maart 2022 is de Fjoertoer op Terschelling. Wandelen over het prachtige eiland Terschelling in de nachtelijke duisternis. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op tickets.

Wijs met de Waddenzee
Wie ken de 'Wijs met de Waddenzee' slogan niet? Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 20% korting in onze webwinkel van duurzame producten. Laat zien dat je wijs bent!
Jeugddag

Exclusief voor onze jeugdleden is het plan om in het voorjaar van 2022 een onvergetelijke dag voor onze jeugd t/m 17 jaar te organiseren. Blijf op de hoogte en meld je aan voor de mailinglijst.

Silence of The Tides

Exclusief voor onze leden is het plan om in het najaar van 2022 de filmarrangementen 'Silence of the Tides' te organiseren. Blijf op de hoogte en meld je aan voor de mailinglijst.