Genietwad

Onze leden zijn Wijs met de Waddenzee en wij zijn wijs met onze leden. Dankzij de steun van onze leden kunnen we het waddengebied beschermen en behouden. Leden ontvangen 4x per jaar het WADDENmagazine in de (digitale) brievenbus, keuze uit een welkomstcadeau en korting op betekenisvolle activiteiten in het waddengebied. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt. Op deze pagina vind je de voordelen voor leden.
Nog geen lid? Word lid voor €27,- per jaar.

Jut Safari op Terschelling

Help de kust schoon te maken en beleef de wildernis van het eiland Terschelling. Je rijdt in een fluisterstil elektrisch terreinvoertuig over onverharde paden. Via de duinen en bossen ga je naar een afgelegen strand om afval te jutten. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting.

Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland korting op aanvullende verzekeringen (ook voor gezinsleden), korting op buitenactiviteiten en -producten als ook 10% korting op reisverzekering.