Word Kuitje vrijwilliger

Deze vrijwilligers werken op Natuurinformatiecentrum 't Kuitje aan het Balgzand. Van daaruit worden excursies gegeven op de Noord-Hollandse kwelder en het wad. Ook verzorgt de werkgroep een lesprogramma voor basisscholen en houdt ze regelmatig open dagen. Bezoekers kunnen tijdens openstelling een kijkje nemen of deelnemen aan een excursie.

De werkgroep ’t Kuitje kan nog versterking gebruiken! We zoeken vrijwilligers die excursies op het wad willen geven aan groepen. Ook gastheren en gastvrouwen in spé nodigen we van harte uit om te reageren. Je ontvangt de groepen in het informatiecentrum, zorgt voor koffie en thee en geeft uitleg over de aanwezige materialen. Het maakt niet uit of je alleen in het weekend, of juist door de week beschikbaar bent.

We zijn met veel!

De Waddenvereniging heeft zo’n 35.000 leden en donateurs. Wist je dat er daarnaast ongeveer 140 vrijwilligers actief voor ons zijn? Met zijn allen komen we op voor de rust, ruimte en ruige natuur in het waddengebied.

Doe je mee?

Meld je dan aan via onderstaand formulier. We nemen dan zo snel als mogelijk contact met je op.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze coördinator Jaap Booij via mail.

Aanmeldformulier Kuitje vrijwilliger: