Speciaal WADfilm arrangement voor leden van de Waddenvereniging!

Ruben Smit

Inclusief nagesprek met filmmaker Ruben Smit

Een ware ode aan de Waddenzee. Dat is de film Wad, overleven op de grens van water en land. De officiële première is uitverkocht, maar u kunt als lid van de Waddenvereniging een exclusieve filmvertoning mét filmmaker Ruben Smit meemaken in Drachten of Zeist. Mis het niet!

Prijs: € 19,95 p.p.
Het filmarrangement is inclusief een high tea of eenvoudige maaltijd, introductie en nagesprek met Ruben Smit. Per lidnummer kunt u maximaal vier kaarten boeken.

Unieke beelden

Ruben Smit werkte maar liefst vijf jaar aan deze schitterende natuurfilm met nog nooit eerder gemaakte beelden over de Waddenzee. Verbaas je over de oneindigheid van donkere sterrenhemels, duik onder water met grijze zeehonden en volg de barre tocht van de pasgeboren bergeendenkuikens door de duinen naar het voedselrijke wad. Zoals De Nieuwe Wildernis, maar dan nog grootser en heftiger. Bekijk de reportage van EenVandaag over de film met Ruben Smit en de Waddenvereniging of ga naar de website www.wadfilm.nl voor meer informatie.

WADfilm Zeist

Zaterdag 6 oktober